Οι πολιτικές μας

Οι πολιτικές μας

Πολιτική απορρήτου

Λαμβάνουμε, συλλέγουμε και αποθηκεύουμε οποιεσδήποτε πληροφορίες εισάγετε στην ιστοσελίδα μας ή μας παρέχετε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Επιπλέον, συλλέγουμε τη διεύθυνση πρωτοκόλλου Internet (IP) που χρησιμοποιείται για τη σύνδεση του υπολογιστή σας με το διαδίκτυο, πληροφορίες υπολογιστή, σύνδεσης και ιστορικό αγορών. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία λογισμικού για τη μέτρηση και τη συλλογή πληροφοριών περιόδου σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων απόκρισης σελίδας, της διάρκειας των επισκέψεων σε ορισμένες σελίδες, των πληροφοριών αλληλεπίδρασης σελίδας και των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την περιήγηση μακριά από τη σελίδα. Αν κάνετε μια παραγγελία, συλλέγουμε επίσης προσωπικά στοιχεία, όπως ονοματεπώνυμο ή όνομα εταιρείας, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αριθμό τηλεφώνου, ΑΦΜ, διεύθυνση αποστολής και χρέωσης. Τα στοιχεία αυτά απαιτούνται για την τιμολόγηση και την αποστολή.

Η ιστοσελίδα μας φιλοξενείται στη πλατφόρμα WordPress. Η WordPress μας παρέχει την ηλεκτρονική πλατφόρμα που μας επιτρέπει να πουλάμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε εσάς. Τα δεδομένα σας μπορούν να αποθηκευτούν μέσω της αποθήκευσης δεδομένων της WordPress, των βάσεων δεδομένων και των γενικών εφαρμογών WordPress. Αποθηκεύουν τα δεδομένα σας σε ασφαλείς διακομιστές πίσω από ένα τείχος προστασίας.

Όλες οι πύλες άμεσης πληρωμής που προσφέρονται από τη WordPress και χρησιμοποιούνται από την εταιρεία μας συμμορφώνονται με τα πρότυπα που ορίζει το PCI-DSS, όπως το διαχειρίζεται το Συμβούλιο Ασφάλειας PCI, το οποίο αποτελεί κοινή προσπάθεια των VISA, MasterCard, American Express και Discover. Το PCI-DSS συμβάλλει στην ασφαλή διαχείριση των πληροφοριών των καρτών σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και τους παρόχους των υπηρεσιών.

Μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιλύσουμε μια διαφωνία, να συλλέξουμε αμοιβές ή να κάνουμε δημοσκοπήσεις μέσω ερευνών ή ερωτηματολογίων, να στείλουμε ενημερώσεις σχετικά με την εταιρεία ή τα προϊόντα μας ή αν χρειαστεί, να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να εφαρμόσουμε τους ισχύοντες εθνικούς νόμους. Για τους σκοπούς αυτούς, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου, μηνυμάτων κειμένου και ταχυδρομείου.

Αν δε θέλετε να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε αυτήν την πολιτική απορρήτου ανά πάσα στιγμή, οπότε παρακαλούμε να την επανεξετάζετε συχνά. Οι αλλαγές και διευκρινίσεις θα τεθούν σε ισχύ αμέσως μετά την ανάρτησή τους στον ιστότοπο. Εάν προβούμε σε ουσιαστικές αλλαγές σε αυτήν την πολιτική, θα σας ειδοποιήσουμε εδώ ότι έχει ενημερωθεί, έτσι ώστε να γνωρίζετε ποιες πληροφορίες συλλέγουμε, πως τις χρησιμοποιούμε και υπό ποιές συνθήκες (αν υπάρχουν) τις χρησιμοποιούμε και / ή τις αποκαλύπτουμε.

Αν επιθυμείτε να έχετε πρόσβαση, να διορθώσετε, να τροποποιήσετε ή να διαγράψετε τυχόν προσωπικά στοιχεία που έχουμε σχετικά με εσάς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση υπαναχώρησης (αλλαγής γνώμης), μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 60 ημερών από την ημέρα τιμολόγησης του, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, με δική σας χρέωση μεταφορικών, ανάλογη του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier που θα επιλέξετε. Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και πρέπει να μας στείλετε ένα καθαρό και ακριβές αντίγραφο του πρωτότυπου τιμολογίου των προϊόντων που σκοπεύετε να επιστρέψετε με e-mail. Δεν είναι δυνατό να συμψηφιστεί αντικατάσταση προϊόντος με αυτό που επιστρέφετε και θα πρέπει να καταχωρήσετε νέα παραγγελία.

Σε περίπτωση που παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε (λάθος προϊόν), θα πρέπει να μας ενημερώσετε ώστε να κανονίσουμε την άμεση παραλαβή του προϊόντος, με δικά μας έξοδα. Είναι υποχρεωτικό, το προϊόν που επιστρέφετε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Επίσης, να τοποθετηθεί σε συσκευασία κατάλληλη για αποστολή. Τέλος, θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής, κλπ).

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (DOA), θα σας το αντικαταστήσουμε (με το ίδιο προϊόν) χωρίς περαιτέρω χρεώσεις εφόσον πρώτα μας επιστραφεί, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, μαζί με το παραστατικό αγοράς (εντός 10 ημερών) και γίνει ο απαραίτητος τυπικός έλεγχος του προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η καλή κατάσταση της συσκευασίας του προϊόντος. Αν η βλάβη έχει προκύψει από την κακή χρήση του προϊόντος ή από κακή συσκευασία κατά τη μεταφορά του προς τα εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα να μην το αντικαταστήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής, επιβαρύνεται τη χρέωση των μεταφορικών από και προς τα εμάς. Αν στο προϊόν που μας αποστείλετε δεν εντοπιστεί κάποια βλάβη/ελάττωμα, θα σας το επιστρέψουμε εφόσον το επιθυμείτε και θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά του από και προς τα εμάς.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις θα πρέπει να συμπληρώνεται το σχετικό έντυπο επιστροφής προϊόντος, το οποίο θα συνοδεύει το προς επιστροφή προϊόν.

Για τα προϊόντα που επιστρέφονται (και όχι αργότερα των 60 ημερών), εφαρμόζονται οι τιμές που ισχύουν την ημερομηνία αγοράς τους, όπως αποδεικνύεται από το τιμολόγιο αγοράς. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης.

Σε περίπτωση που ο επιχειρηματίας επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε προϊόν σε προσφορά και να το αντικαταστήσει με ένα άλλο προϊόν άνευ έκπτωσης ή σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε και θα έχει λήξει η προσφορά, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αξία το προϊόντος με την έκπτωση και όχι προ της έκπτωσης. Επιπλέον, σε περιόδους επίσημα αναγνωρισμένων εκπτώσεων και προσφορών ενδέχεται να μην αποδίδονται οι κατά το σύνηθες και κατά το προβλεπόμενο απομειώσεις αξιών, εκπτώσεων και bonus αγορών. Η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας για αλλαγή ή επιστροφή του προϊόντος.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.

H επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησης σας ή στη χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την αγορά.

Επιστροφή των χρημάτων σε μετρητά δεν είναι εφικτή και η αίτηση σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία αμέσως. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστούν 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες για να εμφανισούν στο τραπεζικό σας λογαριασμό ή στη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας. Αν η επιστροφή χρημάτων δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό ή στη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας και έχει παρέλθει ο χρόνος επεξεργασίας επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.

Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 3 εβδομάδες για να λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή ανάλογα με τον τύπο της μεταφορικής υπηρεσίας που έχετε επιλέξει.

Εγγύηση

Τα τερματικά myPOS έχουν εγγύηση ενός (1) έτους από την ημερομηνία αγοράς η οποία καλύπτει το τερματικό myPOS και τα αρχικά εξαρτήματα που περιλαμβάνονται στη συσκευασία. Αυτό σημαίνει ότι εντός της περιόδου της εγγύησης μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα τερματικά ή τα εξαρτήματα που έχουν υποστεί βλάβη δωρεάν. Η εγγύηση δεν καλύπτει καλώδια, εξαρτήματα, βύσματα ή τροφοδοτικά ή άλλα στοιχεία διαφορετικά από εκείνα που αρχικά περιλαμβάνονταν στο πακέτο myPOS, αλλά παραδίδονται αργότερα.

Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές ή ελαττώματα στο τερματικό myPOS που προκλήθηκαν από ακατάλληλη χρήση ή από ατύχημα, κακόβουλη ζημιά, κίνδυνο, υπερβολική υγρασία, διείσδυση υγρού, ηλεκτρική υπερφόρτηση ή άλλες περιβαλλοντικές συνθήκες που δεν απαντώνται συνήθως σε ένα κανονικό και ασφαλές περιβάλλον εργασίας.

Πρέπει να διατηρείτε το αυτοκόλλητο εγγύησης στην αριστερή πλευρά του τερματικού myPOS άθικτο. Οποιοδήποτε ίχνος σχισίματος ή άλλου είδους διάσπασης της αυτοκόλλητης ετικέτας θα στερήσει από εσάς το δικαίωμα της εγγύησης.

Σε περίπτωση που το τερματικό myPOS έχει τεχνικό ελάττωμα και δεν λειτουργεί, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε και να αντικατασταθεί εντός της περιόδου εγγύησης. Για την αντικατάσταση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Σε περίπτωση που επιστρέψετε το πακέτο με το τερματικό myPOS ή τα εξαρτήματά του, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να το αντικαταστήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Δεν θα αντικαταστήσουμε το τερματικό myPOS ή τα εξαρτήματα και δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν διαπιστωθεί ότι έχετε προκαλέσει το ελάττωμα του επιστρεφόμενου τερματικού ή των εξαρτημάτων myPOS.

Τα έξοδα αποστολής προς το service επιβαρύνουν τους πελάτες. Aν διαπιστώσουμε ότι το επιστρεφόμενο τερματικό myPOS ή τα εξαρτήματά του δεν παρουσιάζουν ελάττωμα και λειτουργούν, διατηρούμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε με έξοδα ελέγχου ύψους είκοσι (20) ευρώ.

Χρήση των cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες που προσφέρουμε στην ιστοσελίδα μας και για να βελτιώσουμε την εμπειρία των χρηστών μας.

Τα cookies είναι μικρά αρχεία ή άλλα κομμάτια δεδομένων τα οποία μεταφορτώνονται ή αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας ή σε άλλη συσκευή, τα οποία μπορούν να συνδεθούν με πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστοτόπου μας (συμπεριλαμβανομένων ορισμένων υπηρεσιών και λειτουργιών τρίτων που προσφέρονται ως μέρος του ιστοτόπου μας).

Λάβετε υπόψη ότι αν διαγράψετε ή απενεργοποιήσετε τα cookies μας ενδέχεται να αντιμετωπίσετε διακοπές ή περιορισμένη λειτουργικότητα σε ορισμένες περιοχές του ιστότοπου.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies: www.aboutcookies.org
Πώς να διαγράψετε τα cookies: www.aboutcookies.org/how-to-delete-cookies

Back To Top