Blog

ΝέαmyPOS οnline υπηρεσίες

myPOS οnline υπηρεσίες

Η myPOS, εκτός από τα τερματικά POS, παρέχει και υπηρεσίες για αποδοχή απομακρυσμένων πληρωμών και σε όλες τις περιπτώσεις τα χρήματα πιστώνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα στον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό σου.

Payment Request (Αίτημα Πληρωμής)

Aπό τον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό σου αλλά και τη myPOS εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, δημιουργείς μοναδικά link με προκαθορισμένο ποσό πληρωμής και τα στέλνεις στους πελάτες σου μέσω e-mail, SMS, εφαρμογές συνομιλιών κ.α. Οι πελάτες σου το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πατήσουν το link, να καταχωρήσουν οι ίδιοι τα στοιχεία της κάρτας τους και να ολοκληρώσουν τη πληρωμή. Επίσης μέσω του Payment Request μπορείς να δημιουργήσεις και QR code με προκαθορισμένο ποσό χρέωσης.

Payment Tag

Aπό τον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό σου μπορείς να δημιουργήσεις το εξατομικευμένο link πληρωμών της επιχείρησης σου και να το προσαρμόσεις με τα δικά σου χρώματα και λογότυπο. Μια σημαντική διαφορά με το Payment Request είναι πως το ποσό πληρωμής το συμπληρώνει ο πελάτης.

Δες το δικό μας Payment Tag: https://mypos.com/@pospoint

Online

Μπορείς να συνδέσεις την ιστοσελίδα, τη mobile εφαρμογή σου κ.α. με το myPOS και να δέχεσαι πληρωμές με κάρτες. Υπάρχουν και έτοιμα plug-in για δημοφιλή shopping cart όπως τα WooCommerce, Pesta Shop, Open Cart, Magento κ.α. ενώ υπάρχουν και API και SDK. Διάβασε περισσότερα στο: https://developers.mypos.com/en/

Επίσης μέσα από τον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό σου μπορείς να δημιουργήσεις δωρεάν το δικό σου e-shop.

MO/TO

Τα αρχικά MO/TO σημαίνουν Manual Order / Telephone Order και η υπηρεσία παρέχεται σε ξενοδοχεία (για να πληκτρολογούν τις virtual cards από Booking, Expedia κλπ), ταξιδιωτικά πρακτορεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, πλωτών και εναέριων μέσων.

Οι συναλλαγές ΜΟ/ΤΟ (πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας του πελάτη από την επιχείρηση) έχουν υψηλό ποσοστό αμφισβητήσεων και απάτης και γι’ αυτό έχουν και υψηλότερη χρέωση σε σχέση με τη φυσική παρουσία ή την πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας από τον ίδιο τον πελάτη (Payment Request, Payment Tag, Online).

Επίσης στις συναλλαγές MO/TO, η myPOS κρατάει επιπλέον ως εγγύηση από 10% έως 30% του ποσού της συναλλαγής και το οποίο επιστρέφει στην επιχείρηση αν δεν υπάρξει αμφισβήτηση για τη συγκεκριμένη συναλλαγή μέσα σε διάστημα 180 ημερών από την ημερομηνία της συναλλαγής.

Αν υπάρχει άριστη συνεργασία με τη myPOS και δεν υπάρχουν αμφισβητήσεις, το ποσοστό και ο χρόνος παρακράτησης της εγγύησης μπορεί να μειωθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη στη myPOS.

Όλες τις online χρεώσεις ανά συναλλαγή και τύπο κάρτας μπορείς να τις δεις εδώ.

Back To Top