F.a.q

F.a.q

Η myPOS έχει άδεια να παρέχει τις υπηρεσίες και τα τερματικά POS της σε Ελλάδα, Κύπρο, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και λοιπές χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) ;

Ναι, μπορείς να διαβάσεις τις νομικές και φορολογικές πληροφορίες εδώ.

Από πότε είναι διαθέσιμη η υπηρεσία και τα τερματικά myPOS στις χώρες του ΕΟΧ και πόσοι επιχειρηματίες τα χρησιμοποιούν ;

Η υπηρεσία και τα τερματικά myPOS είναι διαθέσιμα στις χώρες του ΕΟΧ από το 2014 και αυτή τη στιγμή βοηθάνε περισσότερους από 170.000 επιχειρηματίες σε 30+ χώρες (ανάμεσα τους η Ελλάδα και η Κύπρος) να λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους με μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια.

Αλφαβητικά οι χώρες που η myPOS παρέχει τις υπηρεσίες της:

Άγιος Μαρίνος, Ανδόρρα, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λιθουανία, Λίχτενσταϊν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μονακό, Νήσοι Φερόες, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία.

και τα υπερπόντια εδάφη Ευρωπαϊκών χωρών:

Αγία Ελένη, Άγιος Βαρθολομαίος, Άγιος Μαρτίνος, Βρετανικό Έδαφος Ανταρκτικής, Γαλλική Γουιάνα, Γουαδελούπη, Γροιλανδία, Μαγιότ, Μαρτινίκα, Νήσοι Νότια Γεωργία και Νότιοι Σάντουιτς, Νήσοι Σβάλμπαρντ και Γιαν Μαγιέν, Νήσοι Φώκλαντ, Ρεϋνιόν.

Υπάρχει χρέωση για το άνοιγμα του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού ή κάποια συνδρομή ;

Όχι, το άνοιγμα του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού είναι δωρεάν και χωρίς συνδρομή.

Πως μπορώ να ανοίξω myPOS επαγγελματικό λογαριασμό ;

To άνοιγμα του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού είναι πανεύκολο και γίνεται μέσα σε 5 λεπτά από τον Η/Υ, το tablet ή το κινητό σου τηλέφωνο. Για να ανοίξεις δωρεάν και χωρίς συνδρομή myPOS επαγγελματικό λογαριασμό κάνε κλικ εδώ (τα στοιχεία τα συμπληρώνεις με λατινικούς χαρακτήρες).

Πως γίνεται η ταυτοποίηση του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού ;

Σχετικά με αυτό το θέμα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Έχω επιχείρηση στην Ελλάδα, η myPOS είναι συμβατή με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ σχετικά με το μητρώο των POS και τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών (ΦΗΜ) με τα τερματικά POS ;

Ναι είναι, μπορείς να διαβάσεις αναλυτικές πληροφορίες εδώ και εδώ.

Έχω επιχείρηση στην Ελλάδα, μπορώ να δηλώσω τον myPOS επαγγελματικό λογαριασμό και το myPOS τερματικό μου στην ΑΑΔΕ ;

Ναι, σχετικά με αυτό το θέμα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Ποιες κάρτες μπορώ να δεχτώ με το myPOS ;

Μπορείς να δεχτείς κάρτες με chip ‘n’ pin, μαγνητοταινίας και ανέπαφων συναλλαγών (NFC) με τα λογότυπα των VISA, MasterCard, JCB, Union Pay, American Express και Bancontact καθώς και από κινητά τηλέφωνα, ρολόγια κλπ μέσω των Apple Pay και Google Pay.

Κάρτες Ελληνικών και Κυπριακών τραπεζών γίνονται δεκτές με το myPOS ;

Ναι, το myPOS δέχεται και κάρτες οι οποίες έχουν εκδοθεί από Ελληνικά και Κυπριακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Με ποια τράπεζα συνεργάζεται η myPOS ;

Άμεση συνεργασία δεν υπάρχει με καμία τράπεζα. Οι λογαριασμοί, οι κάρτες, τα τερματικά, το λογισμικό και γενικότερα όλες οι υπηρεσίες παρέχονται εξ’ ολοκλήρου από τη myPOS.

Που πιστώνονται τα χρήματα από τις συναλλαγές ;

Τα χρήματα πιστώνονται στον myPOS λογαριασμό της επιχείρησης σου ο οποίος έχει μοναδικά IBAN σε Ευρώ και λοιπά νομίσματα και ανοίγεται στη myPOS Limited με έδρα την Ιρλανδία (SWIFT/BIC: MPOSIE2D).

Τα χρήματα μου είναι ασφαλή στον myPOS λογαριασμό ;

Ναι, Τα χρήματα σου φυλάσσονται σε ξεχωριστούς λογαριασμούς (segregated accounts), οι οποίοι εγγυώνται το απαραβίαστο των κεφαλαίων και δεν επιτρέπουν τη χρήση τους ως χρηματοοικονομικών πόρων για δανεισμό ή επένδυση.

Σε πόσο χρόνο πιστώνονται τα χρήματα από τις συναλλαγές με κάρτες ;

Μέσα σε 10 δευτερόλεπτα έχεις τα χρήματα σου διαθέσιμα στο myPOS λογαριασμό σου για να χρησιμοποιήσεις όπως επιθυμείς. Στόχος μας είναι οι επιχειρηματίες να έχουν άμεση πρόσβαση στα χρήματα τους για να μπορούν να λειτουργήσουν την επιχείρηση τους με μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία.

Αποστολή πακέτου από τα τερματικά myPOS υπάρχει ;

Όχι, κάθε συναλλαγή εκκαθαρίζεται αυτόματα και άμεσα και γι’ αυτό έχεις τα χρήματα σου διαθέσιμα μέσα σε 10 δευτερόλεπτα στο myPOS λογαριασμό σου ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσεις αμέσως όπως επιθυμείς.

Τα myPOS τερματικά δέχονται ανέπαφες πληρωμές (NFC) ;

Ναι, δέχονται ανέπαφες πληρωμές με κάρτες, κινητά τηλέφωνα, ρολόγια, μπρελόκ κλπ. Επίσης είναι συμβατά με Apple Pay και Google Pay.

Σε τι νόμισμα είναι το IBAN που μου παρέχει η myPOS ;

Το αρχικό IBAN είναι σε Ευρώ αλλά μπορείς εντελώς δωρεάν και μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα από το e-banking και την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα που σου παρέχει η myPOS να αποκτήσεις μοναδικά IBAN σε περισσότερα από 10 διαφορετικά νομίσματα.

Από το/τα IBAN του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού μου μπορώ πραγματοποιήσω εμβάσματα ; (πχ στη τράπεζα μου ή του προμηθευτή μου ;

Ναι, μπορείς να πραγματοποιήσεις εμβάσματα SEPA/SWIFT από και προς το/τα IBAN του myPOS λογαριασμού σου καθώς και μεταφορές μεταξύ των myPOS επαγγελματικών λογαριασμών.

Μπορώ να πληρώσω την εφορία, λογαριασμούς ΔΕΚΟ στην Ελλάδα κλπ μέσω του myPOS επαγγελματικού λογαριασμού ή της myPOS εταιρικής κάρτας ;

Ναι, διάβασε τις σχετικές οδηγίες εδώ.

Μπορώ να έχω πολλαπλά IBAN σε διαφορετικά νομίσματα ;

Ναι, μέσα από τον myPOS λογαριασμό σου και μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα μπορείς να ανοίξεις πολλαπλά IBAN σε διαφορετικά νομίσματα.

Που μπορώ να βρω το πιστοποιητικό του myPOS λογαριασμού μου με το IBAN και τις λοιπές πληροφορίες ;

Για να βρεις το πιστοποιητικό IBAN διάβασε εδώ.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρήματα που έχω στο myPOS λογαριασμό μου ;

Μπορείς να τα μεταφέρεις μέσω εμβάσματος σε άλλη τράπεζα ή άλλο myPOS λογαριασμό, να πληρώσεις απευθείας φόρους και τέλη ενώ μπορείς και μέσω της δωρεάν myPOS εταιρικής κάρτας να τα χρησιμοποιήσεις για αγορές σε φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα, να πληρώσεις με τη κάρτα λογαριασμούς ΔΕΚΟ κλπ ή ακόμα και να τα κάνεις ανάληψη σε περισσότερα από 1 εκ ΑΤΜ παγκοσμίως.

Αν αφήσω τα χρήματα μου στον myPOS λογαριασμό μου λαμβάνω τόκους ;

Όχι, δεν λαμβάνεις τόκους.

Σε πόσο χρόνο ολοκληρώνονται τα εμβάσματα ;

Τα εμβάσματα Instant SEPA ολοκληρώνονται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, τα απλά SEPA την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ενώ τα εμβάσματα SWIFT ολοκληρώνονται σε 3-4 εργάσιμες μέρες.

Τα εμβάσματα μεταξύ myPOS λογαριασμών ολοκληρώνονται σε μερικά δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν χρεώσεις και όρια για τα εμβάσματα ;

Δεν υπάρχει χρέωση για τα εισερχόμενα εμβάσματα, ενώ το κόστος για τα εξερχόμενα εμβάσματα SEPA είναι 3€ ανά έμβασμα, για τα instant SEPA 4€ ανά έμβασμα και το αρχικό όριο για τα εξερχόμενα εμβάσματα είναι 100.000 € / μήνα (το όριο μπορεί να αυξηθεί). Τα εμβάσματα μεταξύ myPOS λογαριασμών είναι δωρεάν.

Υπάρχει χρέωση για τη myPOS εταιρική κάρτα ;

Η πρώτη απλή myPOS εταιρική κάρτα παρέχεται δωρεάν με κάθε άνοιγμα myPOS λογαριασμού ή αγορά myPOS τερματικού (συμπεριλαμβάνεται μέσα στη συσκευασία). Για κάθε επιπλέον κάρτα υπάρχει χρέωση 5 €. Οι myPOS Premium εταιρικές κάρτες είναι με μηνιαία ή ετήσια συνδρομή και παρέχουν επιπλέον προνόμια όπως επιστροφή χρημάτων με κάθε αγορά κ.α.

Αν δεν αγοράσω τερματικό myPOS πως θα παραλάβω την myPOS εταιρική κάρτα ;

Με το που ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση του λογαριασμού σου μπορείς να παραγγείλεις τη δωρεάν myPOS εταιρική κάρτα σας μέσα από το e-banking ή την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα. Για να τη λάβεις γρήγορα επέλεξε αποστολή με ταχυμεταφορά (courier).

Αν χάσω τη myPOS εταιρική κάρτα μου τι κάνω ;

Μπορείς να τη κλειδώσεις αμέσως μέσα από το myPOS e-banking ή την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα και να παραγγείλεις νέα κάρτα (υπάρχει χρέωση για τη νέα κάρτα).

Υπάρχουν χρεώσεις για τις αναλήψεις από τα ATM με τη myPOS εταιρική κάρτα ;

Ναι, η ανάληψη μετρητών από εγχώρια ΑΤΜ και ΑΤΜ εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 2 € για αναλήψεις έως 300 € και 4 € για αναλήψεις από 320 € έως 1000 €. Η ανάληψη μετρητών από ATM εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι 1% + 4 €.

Αν έχεις τη myPOS Premium εταιρική κάρτα έχετε 2 ή 3 δωρεάν αναλήψεις κάθε μήνα.

Ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον χρέωση από τη τράπεζα της οποίας το ΑΤΜ χρησιμοποιείς για τις αναλήψεις.

Πως κάνω ανάκτηση του PIN της myPOS εταιρικής κάρτας μου ;

Μέσα από τη myPOS εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και συγκεκριμένα στο πεδίο κάρτες υπάρχει επιλογή για να κάνεις ανάκτηση του PIN.

Το PIN θα έρθει με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στον myPOS λογαριασμό σου.

Πως αλλάζω το PIN της myPOS εταιρικής κάρτας μου ;

Μπορείς να το αλλάξεις σε οποιοδήποτε ΑΤΜ παρέχει επιλογή αλλαγής PIN.

Τι παραπάνω προσφέρουν οι Premium myPOS εταιρικές κάρτες ;

Σου προσφέρουν δωρεάν αναλήψεις μετρητών από τα ΑΤΜ, επιστροφή χρημάτων (cashback) με κάθε αγορά, πρόσβαση στα business lounges αεροδρομίων κ.α.

Υπάρχουν χρεώσεις για εμβάσματα SWIFT, αμφισβητήσεις συναλλαγών κλπ ;

Ναι, όπως όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος έτσι και η myPOS έχει αυτές τις χρεώσεις τις οποίες μπορείς να δεις αναλυτικά εδώ.

Που μπορώ να διαβάσω τις συμβάσεις που αποδέχομαι ηλεκτρονικά με τη myPOS ;

Τις συμβάσεις μπορείς να τις διαβάσεις και να τις κατεβάσεις σε μορφή PDF από εδώ.

Πόσο κοστίζουν τα τερματικά myPOS ;

Οι τιμές τους ξεκινάνε από 39 € και ανεβαίνουν ανάλογα με το μοντέλο που θα επιλέξεις ενώ δεν υπάρχουν συνδρομές.

Για να δεις όλα τα μοντέλα myPOS κάνε κλικ εδώ.

Τα τερματικά myPOS είναι ενσύρματα ή ασύρματα ;

Τα τερματικά myPOS είναι αυτόνομα, ασύρματα και φορητά. Όλα τα myPOS τερματικά μπορείς να τα δείς εδώ.

Τα τερματικά myPOS πως συνδέονται στο internet ;

Tα myPOS τερματικά συνδέονται στο internet με τη δωρεάν και χωρίς συνδρομή myPOS SIM κάρτα που είναι προ-εγκατεστημένη σε κάθε τερματικό. Ορισμένα myPOS τερματικά μπορούν να συνδεθούν και στο Wi-Fi της επιχείρησης σου.

Αν τελειώσουν τα δεδομένα της myPOS κάρτας SIM πως γίνεται η ανανέωση ;

Τα δεδομένα της myPOS κάρτας SIM είναι απεριόριστα, είναι δωρεάν και δεν χρειάζεται να προβείς σε καμία ανανέωση. Το φροντίζει η myPOS.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη myPOS κάρτα SIM και σε άλλη συσκευή (πχ άλλο POS ή tablet) ;

Όχι, η myPOS κάρτα SIM λειτουργεί μόνο με τα myPOS τερματικά.

Η myPOS SIM σε ποιες χώρες λειτουργεί ;

Η myPOS SIM λειτουργεί σε όλες τις χώρες του ΕΟΧ, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Υπάρχει τεχνική υποστήριξη αν έχω πρόβλημα με το myPOS τερματικό ή τον myPOS λογαριασμό μου ;

Ναι, υπάρχει και είναι δωρεάν. Για προβλήματα με τον myPOS λογαριασμό, προβλήματα συναλλαγών στα τερματικά, τη κάρτα, εμβάσματα κλπ μπορείς να τηλεφωνήσεις στο +30 2112347847 ή να στείλεις e-mail στο [email protected] ή να επικοινωνήσεις μέσα από το chat του myPOS λογαριασμού σου (το chat είναι το αμεσότερο).

Για τεχνικά προβλήματα με τα myPOS τερματικά επικοινώνησε μαζί μας.

Γίνεται να έχω myPOS λογαριασμό χωρίς να αγοράσω myPOS τερματικό ;

Ναι, η αγορά του τερματικού δεν είναι υποχρεωτική για τη χρήση των υπηρεσιών myPOS.

Τα myPOS τερματικά έχουν εγγύηση ;

Ναι, η εγγύηση ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία αγοράς, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επέκτασης.

Μπορώ να δεχτώ πληρωμές με κάρτες απομακρυσμένα πληκτρολογώντας τους αριθμούς των καρτών (MO/TO) ;

Ναι, η λειτουργία MO/TO παρέχεται μέσα από το e-banking της myPOS. Οι συναλλαγές ΜΟ/ΤΟ (πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας του πελάτη από την επιχείρηση) έχουν υψηλό ποσοστό αμφισβητήσεων και απάτης και γι’ αυτό έχουν και υψηλότερη χρέωση (+0.50%) σε σχέση με τη φυσική παρουσία ή την πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας από τον ίδιο τον πελάτη (payment request, payment tag, mypos checkout/online).

Επίσης στις συναλλαγές MO/TO, η myPOS κρατάει επιπλέον ως εγγύηση από 10% έως 30% του ποσού της συναλλαγής και το οποίο επιστρέφει στην επιχείρηση αν δεν υπάρξει αμφισβήτηση για τη συγκεκριμένη συναλλαγή μέσα σε διάστημα 180 ημερών από την ημερομηνία της συναλλαγής.

Αν υπάρχει άριστη συνεργασία με τη myPOS και δεν υπάρχουν αμφισβητήσεις, το ποσοστό και ο χρόνος παρακράτησης της εγγύησης μπορεί να μειωθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη στη myPOS.

Η υπηρεσία MO/TΟ παρέχεται μόνο σε ξενοδοχεία για να πληκτρολογούν τις virtual cards από Booking, Expedia κλπ.

Μπορώ να δεχτώ πληρωμές με κάρτες από την ιστοσελίδα / eShop μου ;

Ναι, η myPOS παρέχει API, buttons, links, split payments και σύνδεση με δημοφιλή shopping cart όπως WooCommerce, Magento, Opencart, Presta Shop, Zen Cart, Cloud Cart και X-Cart. Όπως συμβαίνει και με τα myPOS τερματικά έτσι και εδώ η εκκαθάριση των συναλλαγών είναι άμεση.
Διάβασε περισσότερα εδώ.

Επίσης μέσα από τον myPOS λογαριασμό σου μπορείς να δημιουργήσεις δωρεάν το δικό σου e-shop με το myPOS Online.

Ποια είναι η προμήθεια % που κρατάει η myPOS για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες.

Η προμήθεια % είναι διαφορετική σε κάθε περίπτωση και έχει να κάνει με την επιχειρηματική σου δραστηριότητα, το ρίσκο, τον τύπο των καρτών, τον κύκλο εργασιών και άλλους παράγοντες. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας.

Υπάρχει επιλογή προ-έγκρισης (δέσμευσης ποσού) ;

Ναι, όλα τα τερματικά myPOS υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα κατόπιν αιτήματος του πελάτη στη myPOS.

Υπάρχει επιλογή φιλοδωρήματος ;

Ναι, όλα τα τερματικά myPOS υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα.

Υπάρχει επιλογή πολλαπλών χρηστών ;

Ναι, όλα τα τερματικά myPOS υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής νομίσματος όταν η κάρτα του πελάτη δεν είναι σε Ευρώ (DCC = Dynamic Currency Conversion) ;

Ναι, όλα τα τερματικά myPOS υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα.

Υπάρχει δυνατότητα αποστολής link χρέωσης στον πελάτη ;

Ναι, με το Payment Request (αίτημα πληρωμής) και το Payment Tag μπορείς να στείλεις ένα link χρέωσης στον πελάτη μέσω SMS, e-Mail, η ακόμα και από εφαρμογή chat όπως τα Facebook Messenger, Viber, What’s App, Telegram κ.α. Ο πελάτης με το που πατήσει το link, του ανοίγει μια ασφαλή ιστοσελίδα που του ζητάει να καταχωρήσει ο ίδιος τα στοιχεία της κάρτας του. Μόλις ολοκληρώσει τη διαδικασία αμέσως τα χρήματα πιστώνονται στο myPOS λογαριασμό σου.

Ποιές οι διαφορές ανάμεσα σε Payment Request (αίτημα πληρωμής), Payment Tag, myPOS Checkout, myPOS Online και MO/TO ;

Payment Request / Αίτημα Πληρωμής: Ο επιχειρηματίας δημιουργεί μοναδικά link πληρωμών με προκαθορισμένο ποσό μέσα από τη mobile εφαρμογή της myPOS αλλά και το e-banking (με login στο mypos.gr ή mypos.com). Τα link μπορεί να στείλει στους πελάτες του ώστε να δεχτεί απομακρυσμένες πληρωμές με καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας από τους ίδιους τους πελάτες. Μάλιστα το Payment Request παρέχει και τη δυνατότητα παρακολούθησης από τον επιχειρηματία της πορείας του link. Αν πχ ο πελάτης είδε το link, πάτησε για να ανοίξει το link κλπ.

Payment Tag: Ο επιχειρηματίας μέσα από το mypos.gr ή mypos.com δημιουργεί το δικό του μοναδικό link πληρωμών που έχει τη μορφή mypos.com/@onomaepixeirisis . Για παράδειγμα το Payment Tag της POS Point είναι το: https://mypos.com/@pospoint

Το Payment Tag χρησιμοποιείται και αυτό για απομακρυσμένες πληρωμές και η μεγάλη διαφορά που έχει με το Payment Request είναι πως το link είναι το ίδιο για όλες τις πληρωμές και το ποσό της πληρωμής το καταχωρεί ο πελάτης (και όχι ο επιχειρηματίας όπως συμβαίνει με το Payment Tag).

myPOS Checkout: Το myPOS Checkout επιτρέπει στους επιχειρηματίες που έχουν myPOS λογαριασμό να συνδέσουν την ιστοσελίδα/e-shop τους με το myPOS ώστε να δέχονται πληρωμές με κάρτες.

Υπάρχουν έτοιμα plugin για τις δημοφιλέστερές πλατφόρμες e-shop όπως WooCommerce, Open Cart, Presta Shop, Magento κ.α. Όλες οι τεχνικές πληροφορίες βρίσκονται στο: https://developers.mypos.com/en

myPOS Online: Επιτρέπει στους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν βήμα-βήμα, δωρεάν και από μηδέν το δικό τους e-shop μέσα από την πλατφόρμα της myPOS. Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να κάνουν login στο mypos.gr ή mypos.com και να ξεκινήσουν τη διαδικασία.

ΜΟ/ΤΟ: Τα αρχικά MO/TO σημαίνουν Manual Order / Telephone Order. Αυτή η υπηρεσία παρέχεται κατόπιν αιτήματος του επιχειρηματία κάνοντας login στον myPOS λογαριασμό του (mypos.gr ή mypos.com) και ενεργοποιείται αφού γίνει περεταίρω έλεγχος τους επιχειρηματία από τη myPOS.

Το MO/TO επιτρέπει στους επιχειρηματίες να δέχονται απομακρυσμένες πληρωμές με κάρτες πληκτρολογώντας οι ίδιοι τα ποσά και παρέχεται μόνο σε ξενοδοχεία για να πληκτρολογούν τις virtual cards από Booking, Expedia κλπ.

Οι συναλλαγές ΜΟ/ΤΟ (πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας του πελάτη από την επιχείρηση) έχουν υψηλό ποσοστό αμφισβητήσεων και απάτης και γι’ αυτό έχουν και υψηλότερη χρέωση (+0.50%) σε σχέση με τη φυσική παρουσία ή την πληκτρολόγηση του αριθμού της κάρτας από τον ίδιο τον πελάτη (payment request, payment tag, mypos checkout/online).

Επίσης στις συναλλαγές MO/TO, η myPOS κρατάει επιπλέον ως εγγύηση από 10% έως 30% του ποσού της συναλλαγής και το οποίο επιστρέφει στην επιχείρηση αν δεν υπάρξει αμφισβήτηση για τη συγκεκριμένη συναλλαγή μέσα σε διάστημα 180 ημερών από την ημερομηνία της συναλλαγής.

Αν υπάρχει άριστη συνεργασία με τη myPOS και δεν υπάρχουν αμφισβητήσεις, το ποσοστό και ο χρόνος παρακράτησης της εγγύησης μπορεί να μειωθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη στη myPOS.

Οι χρεώσεις για τις άνω πέντε υπηρεσίες είναι στο: https://www.mypos.com/el-gr/pricing-and-fees

Στο σημείο που γράφει: “Για συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία κάρτας.”

Δόσεις κάνουν τα myPOS τερματικά ;

Όχι, τα τερματικά δεν παρέχουν ακόμα τη δυνατότητα δόσεων.

Τα myPOS τερματικά μπορούν να συνδεθούν με λογαριασμό άλλης τράπεζας ;

Όχι, τα myPOS τερματικά συνδέονται μόνο με myPOS λογαριασμούς.

Μπορώ να συνδέσω τερματικό POS από άλλη τράπεζα στο myPOS λογαριασμό μου ;

Όχι, τα POS άλλων τραπεζών δεν γίνεται να συνδεθούν με myPOS λογαριασμούς.

Mπορώ να ακυρώσω μια συναλλαγή και να επιστρέψω τα χρήματα σε έναν πελάτη μου μέσα από το myPOS τερματικό ;

Ναι, όλα τα myPOS τερματικά υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα όπως και το e-banking αλλά και η εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα.

Πόσο γρήγορα μπορώ να ξεκινήσω να δέχομαι πληρωμές με το myPOS ;

Aμέσως μετά την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης του myPOS λογαριασμού σου (αφού λάβεις IBAN).

Λαμβάνουν οι πελάτες μου απόδειξη – βεβαίωση από τα myPOS τερματικά για τη χρέωση της κάρτας τους ;

Ναι, μπορούν να λάβουν χάρτινη απόδειξη ή και ηλεκτρονική μέσω δωρεάν SMS ή e-Mail. Αν επιλέξεις αποστολή με SMS πάντα να γράφεις τον κωδικό της χώρας και μετά το κινητό τηλέφωνο του πελάτη (πχ: 30xxxxxxxxxx). Λάβε υπόψη πως οι αποδείξεις – βεβαιώσεις των τερματικών POS δεν αποτελούν φορολογικό παραστατικό.

Χρειάζεται σύνδεση στο internet για να πραγματοποιηθούν συναλλαγές με τα myPOS τερματικά ;

Ναι, τα τερματικά χρειάζεται να συνδεθούν στο internet και δεν λειτουργούν offline.

Αν χρησιμοποιώ τη myPOS εταιρική κάρτα μου για αγορές σε φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα υπάρχει επιπλέον χρέωση ;

Όχι, η myPOS δεν σε χρεώνει επιπλέον χρήματα για χρήση της κάρτας της για αγορές σε φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η προμήθεια % που κρατάει η myPOS για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες μπορεί να μειωθεί ;

Ναι, γι’αυτό το θέμα μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Η myPOS εταιρική κάρτα είναι αποδεκτή παντού ;

Είναι MasterCard και είναι αποδεκτή σε εκατομμύρια επιχειρήσεις και ΑΤΜ παγκοσμίως.

Μπορώ να καταθέσω χρήματα μέσω ΑΤΜ στον myPOS λογαριασμό μου ;

Όχι, χρήματα στον myPOS λογαριασμό πιστώνονται μόνο με αποδοχή καρτών από τα τερματικά / online ή και με εμβάσματα.

Ποια είναι η διάσταση του χαρτιού που δέχεται ο θερμικός εκτυπωτής των myPOS τερματικών ;

Η διάσταση είναι 57 x 40.

Τι γίνεται σε περίπτωση που χάσω, μου κλέψουν ή κρατήσει το ATM (μετά από 3 λάθος καταχωρήσεις PIN) τη myPOS εταιρική κάρτα ;

Μπορείς να την κλειδώσεις μέσα από το e-banking ή από την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα και στη συνέχεια να εκδόσεις νέα κάρτα από το e-banking ή την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα.

Μου έκλεψαν / έχασα το myPOS τερματικό μου, τι κάνω ;

Από την ημερομηνία ενεργοποίησης το myPOS τερματικό συνδέεται μόνιμα με τον myPOS λογαριασμό σου. Ακόμη και αν το τερματικό κλαπεί ή χαθεί, οποιαδήποτε συναλλαγή γίνει θα πιστωθεί στο myPOS λογαριασμό σου. Αν το τερματικό χαθεί ή κλαπεί, απενεργοποιήσε το αμέσως μέσα από το e-banking ή την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα και ενημέρωσε μας άμεσα.

Για να απενεργοποιήσεις το τερματικό, συνδέσου στον myPOS λογαριασμό, πήγαινε στη καρτέλα “Συσκευές”, επέλεξε το τερματικό, κάντε κλικ στις “Ρυθμίσεις” κάτω από την εικόνα του τερματικού και απενεργοποιήσε το. To ίδιο μπορεί να γίνει και από την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα.

Μέχρι πόσα myPOS τερματικά μπορώ να συνδέσω στο myPOS λογαριασμό μου ;

Μπορείς να συνδέσεις όσα myPOS τερματικά επιθυμείς.

Οι συναλλαγές με τα myPOS τερματικά και την ιστοσελίδα είναι ασφαλή ;

Ναι, τα myPOS τερματικά είναι πιστοποιημένα και εγκεκριμένα από τα σχήματα καρτών (VISA, MasterCard κλπ) ώστε να αποδέχονται συναλλαγές με τις κάρτες τους ενώ η myPOS έχει πιστοποίηση σύμφωνα με το πρότυπο ασφαλείας PCI-DSS το οποίο εγγυάται την ασφάλεια των συναλλαγών.

Υπάρχει δυνατότητα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA) ;

Ναι, ο κωδικός 2FA απαιτείται για είσοδο στον myPOS λογαριασμό όπως και τη διεκπεραίωση συναλλαγών και άλλων λειτουργιών. Ο κωδικός 2FA αποστέλλεται με ειδοποίηση push μέσα από την εφαρμογή myPOS για κινητά τηλέφωνα.

Η myPOS παρέχει και άλλες υπηρεσίες εκτός από την αποδοχή πληρωμών με κάρτες και τα εμβάσματα ;

Ναι, παρέχει δυνατότητα ανανέωσης χρόνου ομιλίας κινητής τηλεφωνίας (Top-Up), όπου υποστηρίζονται 770 πάροχοι από 140 χώρες και με κάθε ανανέωση έχεις και ένα επιπλέον έσοδο για την επιχείρηση σου.

Επίσης παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων δωροκαρτών (Gift Cards) ώστε να δώσεις ένα ακόμα κίνητρο στους πελάτες σου να επισκεφτούν ξανά την επιχείρηση σου ή ακόμα να αποκτήσεις νέους και επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Αν επιλέξεις κάποιο από τα myPOS τερματικά με Android λειτουργικό μπορείς να ενσωματώσεις και άλλες λειτουργίες της επιχείρησης σου μέσα στο τερματικό όπως ασύρματη παραγγελιοληψία, σκανάρισμα barcode, διαχείριση αποθήκης, ταμειακής μηχανής κ.α.

Σε ποιες κατηγορίες επιχειρήσεων απευθύνεται το myPOS ;

To myPOS είναι ιδανικό για ξενοδοχεία, καταστήματα εστίασης, καταστήματα λιανικής, περίπτερα, υπαίθριες και λαϊκές αγορές, πρατήρια υγρών καυσίμων, ταξί, VIP μεταφορές, επαγγελματικές υπηρεσίες, ταχυμεταφορές, delivery, marketplaces, ηλεκτρονικό εμπόριο, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, kiosk, lockers, αυτόματους πωλητές και ψηφιακά ράφια.

Υπάρχει χρέωση αδράνειας ;

Ναι, αν δεν γίνει καμία συναλλαγή αποδοχής καρτών μέσα σε ένα έτος από την ημερομηνία εγγραφής στην υπηρεσία, η myPOS έχει το δικαίωμα να σε χρεώσει 30€ / μήνα ως τέλος μη αποδοχής καρτών. Για να αποφύγεις αυτή τη χρέωση πρέπει να δέχεσαι συναλλαγές με κάρτες συνολικής αξίας 50€ κάθε δέκα μήνες. Διάβασε περισσότερα εδώ.

Δεν συμφέρει κανέναν επιχειρηματία να ανοίξει myPOS επαγγελματικό  λογαριασμό αν δεν έχει σκοπό να τον χρησιμοποιήσει για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το myPOS Android τερματικό μου και ως ταμειακή μηχανή ;

Ναι, αρκεί να έχεις κατεβάσει από το myPOS App Market την κατάλληλη εφαρμογή. Υπάρχουν και εφαρμογές από Έλληνες developers. Διάβασε περισσότερα εδώ.

Τι είναι το myPOS App Market ;

Το myPOS App market είναι μια πλατφόρμα η οποία επιτρέπει στους επιχειρηματίες να χρησιμοποιούν και άλλες εφαρμογές στα myPOS Android τερματικά τους και στους developers να διαθέσουν τις δικές τους Android εφαρμογές στους επιχειρηματίες.

Όλες τις Android εφαρμογές που είναι διαθέσιμες στα myPOS Android τερματικά μπορείς να τις δεις εδώ.

Τα myPOS λειτουργούν σε αυτόματους πωλητές / ψηφιακά ράφια / αντλίες υγρών καυσίμων / φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων κλπ ;

Ναι, λειτουργούν και σε αυτά τα σημεία.

Πως στέλνετε τα τερματικά myPOS και τα αξεσουάρ ;

Η αποστολή γίνεται με courier και η παράδοση ολοκληρώνεται σε 1 έως (περίπου) 5 εργάσιμες μέρες (ανάλογα τη χώρα, τη περιοχή της παράδοσης, τις καιρικές συνθήκες και άλλους παράγοντες).

To myPOS τερματικό δεν ολοκληρώνει τις συναλλαγές και μου εμφανίζει μηνύματα λάθους μαζί με έναν αριθμό.

Μπορείς να δεις τι σημαίνει ο κάθε αριθμός και τι πρέπει να κάνεις εδώ.

Ξέχασα τον κωδικό μου για το ebanking. Πως κάνω ανάκτηση κωδικού ;

Κάτω από τα πεδία που καταχωρείς το username και το password σου, γράφει “Forgotten Password / Υπενθύμιση Κωδικού”. Επέλεξε το και ακολούθησε τα βήματα που θα δεις στην οθόνη σου για να ανακτήσεις τον κωδικό σου.

To τερματικό έχασε τη σύνδεση με το internet.

Αν είσαι συνδεδεμένος με την κάρτα SIM κλείσε και ανοίξτε ξανά το τερματικό ώστε να συνδεθεί ξανά στο δίκτυο (αν χρησιμοποιήσεις την κάρτα SIM της myPOS επιλέγεις myPOS Data Card).

Αν είσσαι συνδεδεμένος με Wi-Fi βεβαιώσου πως έχεις internet από μια άλλη συσκευή που είναι συνδεδεμένη στο Wi-Fi.

και στις δύο περιπτώσεις μπορείς και μέσα από το μενού του τερματικού να κάνεις έλεγχο σύνδεσης (connection check) και αν δεν είναι επιτυχής πρέπει να αποσυνδέσεις το τερματικό από το Wi-Fi και να το συνδέσεις ξανά (αυτό γίνεται μέσα από το μενού του τερματικού) ή να κλείσεις και να ανοίξεις ξανά το τερματικό ώστε να συνδεθεί ξανά στο δίκτυο.

Το τερματικό γράφει στην οθόνη “Tampered”.

Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται όταν υπάρξει απόπειρα παραβίασης του (πχ ξεβίδωμα της πλακέτας, γρατζουνιά σε αυτή κλπ), επίσης μπορεί να εμφανιστεί αν υπάρξει υγρασία. Όταν δεις αυτό το μήνυμα επικοινώνησε αμέσως μαζί μας.

Πόσο διαρκεί η μπαταρία του myPOS τερματικού μου και πως μπορώ να τη διατηρήσω σε καλή κατάσταση ;

Η μπαταρία των myPOS τερματικών διαρκεί πάνω από μια ημέρα.

Για να διατηρήσεις τη μπαταρία του myPOS τερματικού σε καλή κατάσταση, σε συμβουλεύουμε να μην έχεις το τερματικό στη πρίζα όταν η μπαταρία του είναι πλήρως φορτισμένη. Είναι καλύτερα να το λειτουργείς μόνο με τη μπαταρία και όταν κοντεύει να τελειώσει να τo φορτίζεις.

Επίσης να μην έχεις το φορτιστή στη πρίζα όταν δεν φορτίζεις το τερματικό. Υπάρχει κίνδυνος να πάθει ζημιά ο φορτιστής.

Μπορώ να επιστρέψω το myPOS τερματικό που αγόρασα ;

Ναι, αρκεί να μην έχεις ανοίξει τη συσκευασία και να είναι σε άριστη κατάσταση. Μπορείς να διαβάσεις την πολιτική επιστροφών εδώ.

Μπορώ να μετατρέψω το κινητό μου τηλέφωνο σε τερματικό POS ;

Ναι, αυτό γίνεται με τη δωρεάν και βραβευμένη εφαρμογή myPOS Glass. Διάβασε περισσότερα εδώ.

Πως βγάζω αναλυτική κατάσταση των συναλλαγών για τη δώσω στον λογιστή μου ;

Μέσα από το e-banking μπορείς να πας στους λογαριασμούς και να κατεβάσεις σε PDF (και άλλες μορφές) τα αντίγραφα κινήσεων.

Υπάρχει συντήρηση των myPOS τερματικών ;

H θερμοκρασία λειτουργίας των myPOS τερματικών είναι 0C έως 50C και αποθήκευσης -20C έως 60C. Λόγων των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν κατά τους θερινούς μήνες σου συνιστούμε να μην αφήνεις τα τερματικά στον ήλιο για πολλή ώρα γιατί ίσως δημιουργηθούν προβλήματα με τη λειτουργία και με τη μπαταρία τους.

Αν έχεις εποχική επιχείρηση, μετά το τέλος της σεζόν να αποθηκεύεις τα τερματικά σε σημείο χωρίς υγρασία.

Μπορώ να ανοίξω myPOS λογαριασμό με το ίδιο κινητό ή e-mail ;

Αν υπάρχουν διαφορετικές επιχειρήσεις (ΑΦΜ) με κοινό διαχειριστή, τότε μπορείς να ολοκληρώσεις την ταυτοποίηση στην πρώτη επιχείρηση και για τις υπόλοιπες να ανοίξεις myPOS λογαριασμό χρησιμοποιώντας το ίδιο κινητό, ίδιο email και ίδιο password που χρησιμοποιήσες στη πρώτη.

Το σύστημα αντιλαμβάνεται πως υπάρχει κοινός διαχειριστής και όταν κάνεις login θα σου εμφανίζει μια καρτέλα με όλες τις επιχειρήσεις και θα επιλέγεις σε ποια θέλεις να συνδεθείς και να δεις τον λογαριασμό της.

Μπορώ να πληρώσω το Ελληνικό δημόσιο / ΔΕΚΟ από τον myPOS λογαριασμό.

Ναι, σχετικά με αυτό το θέμα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

To IRIS συνδέεται με τη myPOS ;
Το IRIS δεν έχει καμία σχέση με τα τερματικά POS και αφορά υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό (Account to Account). Το IRIS είναι Ελληνική υπηρεσία και παρέχεται μόνο από τις Ελληνικές τράπεζες. Αν έχεις επιχείρηση με έδρα την Ελλάδα, τότε σίγουρα έχεις και τραπεζικό λογαριασμό σε κάποια Ελληνική τράπεζα στην οποία μπορείς να απευθυνθείς για να ενεργοποιήσεις το IRIS.

Είμαι developer. Που μπορώ να δω τα Plugin, API, SDK και λοιπές τεχνικές πληροφορίες ;
Μπορείς να τα δεις εδώ

Που μπορώ να δω τους κωδικούς σφαλμάτων που εμφανίζουν τα myPOS τερματικά και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ;
Μπορείς να τα δεις εδώ.

Υπάρχουν κάπου εκπαιδευτικά video σχετικά με το myPOS ;
Ναι, και μπορείς να τα δεις εδώ, εδώ και εδώ.

Υπάρχουν και άλλα φυσικά καταστήματα που πουλάνε myPOS ;

Ναι, υπάρχουν σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις και μπορείς να τα δεις εδώ

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας ;

Μπορείς να μας τηλεφωνήσεις στα +30 210 3009669 (Ελλάδα), +357 25030915 (Κύπρος) ή και να μας στείλεις e-Mail στο info [at] pospoint [dot] gr

Για να επικοινωνήσεις απευθείας με τη myPOS μπορείς να τηλεφωνήσεις στα +30 2112347847 (Ελλάδα) και +44 2031291091 (Ηνωμένο Βασίλειο) ή και να στείλεις e-mail στο help [at] mypos [dot] com

Back To Top