Blog

ΝέαΣύνδεση myPOS με ταμειακές μηχανές (ΦΗΜ) & ERP

Σύνδεση myPOS με ταμειακές μηχανές (ΦΗΜ) & ERP

Οι κάτωθι πληροφορίες και οδηγίες αφορούν μόνο τις επιχειρήσεις με Ελληνικά ΑΦΜ που έχουν υποχρέωση να συνδέσουν τη ταμειακή τους μηχανή ή το ERP με τερματικό POS.

Σύνδεση με τις ταμειακές μηχανές (A.1098)

Η myPOS έχει ενταχθεί στο μητρώο μέσων πληρωμών (POS) της ΑΑΔΕ και τα myPOS τερματικά υποστηρίζουν τη σύνδεση με τις ταμειακές μηχανές. Επίσης η myPOS είναι ανάμεσα στους παροχους ηλεκτρονικών πληρωμών (acquirers) και NSP’s που αναγράφονται στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ.

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στις νομικές πληροφορίες καθώς και στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ.

Τα μοντέλα ταμειακών μηχανών που είναι εφικτό να συνδεθούν με τα τερματικά POS μπορείς να τα δεις εδώ.

Από τα κάτωθι link μπορείς να κατεβάσεις:

  • Οδηγίες σύνδεσης myPOS Go / Go 2 (K300) με τις ταμειακές μηχανές. Το myPOS Go (μαύρο χρώμα) και το myPOS Go 2 (πρώτης γενιάς) συνδέονται με τις ταμειακές μηχανές μέσω USB, ενώ το myPOS Go 2 (δεύτερης γενιάς) έχει επιλογή σύνδεσης με τις ταμειακές μηχανές μέσω USB ή Wi-Fi.
  • Οδηγίες σύνδεσης myPOS Carbon (N86) και myPOS Pro (F20) με τις ταμειακές μηχανές. Οι ίδιες οδηγίες ισχύουν και για το myPOS Glass και πρέπει να κατεβάσεις στο κινητό σου τηλέφωνο την εφαρμογή ECR-POS Connect από εδώ.

    Σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων, υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης της αυτόνομης λειτουργίας του τερματικού κατόπιν αίτησής από το τερματικό προς την ΑΑΔΕ. Αυτό είναι εφικτό με την ενεργοποίηση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης (emergency mode) μέσα από το μενού του τερματικού.

    Από τη στιγμή που θα εμφανιστεί IP και Port στην οθόνη του myPOS τερματικού σου (αφορά μόνο τις Wi-Fi συνδέσεις), επικοινωνείς με τον τεχνικό της ταμειακής σου μηχανής για να τη συνδέσει με το myPOS τερματικό. Στις συνδέσεις μέσω USB δεν εμφανίζεται IP και Port.

Προσοχή: Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα σύνδεσης με static IP στο Wi-Fi, θα πρέπει να γίνουν ρυθμίσεις στο router. Οδηγίες υπάρχουν στη σχετική ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ (στο σημείο που γράφει “Οδηγοί ρύθμισης ROUTER”), ενώ στο ίδιο link υπάρχουν και οι οδηγίες παραμετροποίησης των ταμειακών μηχανών.

Στα κάτωθι video στο Tik Tok, μπορείς να δεις τα myPOS Go 2 και myPOS Pro τερματικά που έχουν συνδεθεί μέσω Wi-Fi με με ταμειακές μηχανές (οι ταμιακές μηχανές έχουν συνδεθεί στο δίκτυο μέσω Ethernet).

myPOS Go 2: https://www.tiktok.com/@pospointgr/video/7329111615092100384

myPOS Go 2: https://www.tiktok.com/@pospointgr/video/7343608453744676128

myPOS Go 2: https://www.tiktok.com/@pospointgr/video/7362443858514349345

myPOS Pro: https://www.tiktok.com/@pospointgr/video/7351828879041940769

Η απόδειξη που εκτυπώνεται από τις ταμειακές μηχανές περιλαμβάνει και τα στοιχεία της συναλλαγής με το myPOS Go 2 τερματικό. Αυτό σημαίνει πως το myPOS Go 2 αποκτά δυνατότητα εκτύπωσης μέσω των ταμειακών μηχανών.

Τηλέφωνο για τεχνική υποστήριξη σχετικά με τη διασύνδεση των myPOS τερματικών με τις ταμειακές μηχανές: 2241900111 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 14:00 με 17:00).

Σύνδεση με τα ERP (Α.1155)

Η myPOS υποστηρίζει σύνδεση με τα ERP μέσω TCP και Web ECR.

Για τη σύνδεση μέσω TCP κατέβασε το αρχείο Excel από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ πατώντας εδώ (η myPOS είναι στη στήλη AC).

Για τη σύνδεση μέσω Web ECR η myPOS συνεργάζεται με τη Mellon, με αποτέλεσμα τα myPOS τερματικά να είναι εφικτό να συνδεθούν με τη συντριπτική πλειοψηφία των ERP που υπάρχουν στην Ελληνική αγορά και μπορείς να τα δεις εδώ.

Από τα κάτωθι link μπορείς να κατεβάσεις:

Σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων, υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης της αυτόνομης λειτουργίας του τερματικού κατόπιν αίτησής από το τερματικό προς την ΑΑΔΕ. Αυτό είναι εφικτό με την ενεργοποίηση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης (emergency mode) μέσα από το μενού του τερματικού.

Οδηγίες από τη Mellon για τους κατασκευαστές ERP

Όλοι οι κατασκευαστές ERP που έχουν πιστοποιηθεί από τη Mellon, μπορούν να συνδεθούν με τα myPOS τερματικά χρησιμοποιώντας το base URL https://gbl.mreceipts.com και τα credentials που τους έχουν δωθεί από τη Mellon (ξεχωριστά ανά software).

Οι κατασκευαστές ERP που δεν έχουν πιστοποιηθεί με τη Mellon, με την ολοκλήρωση της πιστοποίησης τους θα λάβουν πληροφορίες από τη Mellon και για τη σύνδεση με τα myPOS τερματικά.

Για διευκρινίσεις μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τη Mellon στο e-mail: [email protected]

Διευκρινίσεις και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) σχετικά με τη σύνδεση των ταμειακών μηχανών και των ERP με τα τερματικά POS διάβασε εδώ.

Προσοχή: Για να χρησιμοποιήσεις τα myPOS τερματικά θα πρέπει να έχεις ταυτοποιημένο myPOS επαγγελματικό λογαριασμό. Αν δεν έχεις myPOS επαγγελματικό λογαριασμό, μπορείς να ανοίξεις δωρεάν εδώ.

Back To Top